Labels

dinsdag 14 september 2010

Bastion Bedankt?

Bastion Bedankt?

Als ik deze titel bekijk zou ik misschien toch meer dan 1 vraagteken moeten gebruiken. Een werkgeven waar je enkel 7 maanden voor gewerkt hebt (welliswaar in fulltime dienst) en dan ook nog vele lange dagen en diensten heb mogen draaien.

Geloof het of niet. Als ik had gewild (en er rede voor gehad had) dan had ik mijn voormalig werkgeven de grond in kunnen duwen. Ten eerste omdat niemand binnen Bastion deze blog ooit zal lezen en ten tweede omdat niks mij daadwerkelijk meer met hun verbindt.

Toch vind ik het zeer gepast om hier vooral met veel lof over Bastion te praten. Veel van de collega's die mij voor gingen in het afscheid nemen van Bastion waren vooral negatief over dingen binnen de bedrijfsvoering maar ik vraag me dan af of deze mensen zich wel eens afgevraagt hebben wat ze binnen Bastion allemaal geleerd hebben?

Niet alleen heeft Bastion (en haar trainingen) ons veel bijgebracht zoals Bedrijfshulpverlening en een heleboel andere dingen. Voornamelijk heeft het mij een zelfstandiger persoon gemaakt. Ik durf nu eerlijk waar te zeggen dat als ik niet voor Bastion gewerkt zou hebben ik mijn huidige HBO opleiding never nooit zou afronden. Vorig jaar rond deze tijd zou ik daar nooit zelfstandig genoeg voor geweest zijn. Ook heeft mijn bedrijf Basketballwear hier natuurlijk heel veel profijt van ondervonden en heb ik sinds en tijdens mijn periode bij Bastion de grootste groei ooit binnen mijn bedrijf kunnen creeren.

Naast het feit dat ik vele dingen geleerd heb en veel zelfstandiger ben geworden heb ik in die 7 maanden ook geweldige collega's leren kennen en hele leuke gasten. Vooral de jongens van van Maercke en RNTC steken daar ver boven uit.

Waar je graag als je ergens weg gaat/moet iets wil zien vallen of liefst nog zelf kapot willen maken geef ik alleen maar lof voor dit top bedrijf. Ik kan eerlijk waar zeggen dat dit bedrijf mij een leuke periode en voornamelijk leerzame periode heeft gegeven die mij duidelijk verder heeft gebracht in het leven. Een periode waar ik met een glimlach op terug kijk.

Iedereen die nog op zoek is naar een stage of leuke baan in de Horeca en op niveau wil werken kan ik dit zeer zeker aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten