Labels

vrijdag 31 december 2010

Wat zou jij doen met 27.5 miljoen euro?

Wat zou jij doen met 27.5 miljoen euro?

Vanavond zal de oudejaarstrekking van de staatsloterij plaatsvinden waarbij dit jaar 2 personen de gelukkige winnaar kunnen worden van de hoofdprijs van €27.500.000 belasting vrij. Natuurlijk is de kans dat ik nu aangereden wordt door een leger tank en die aanrijding overleef groter dan de kans dat ik een prijs win van meer dan €100 maar dromen en nadenken over een bedrag van €27.500.000 op je bankrekening is altijd wel leuk.

Wat zou jij doen met het geld als je de hoofdprijs zou winnen?

Als ik deze prijs zou winnen zou ik als eerste 2 tickets boeken van Amsterdam naar Los Angeles om samen met Riyasa een wedstrijd van de Lakers courtside te bekijken. Daarna natuurlijk nog even een tripje langs Las Vegas (wat daar tamelijk dichtbij ligt) en dan weer naar huis (totale schade: €10.000).

Vervolgens zou ik thuis de moeite gaan doen om iedereen die iets in mijn leven betekend heeft iets terug te geven. Mijn moeder krijgt een vakantie huis in haar geboorteland Suriname, Mijn vader de duurste Whisky's ter wereld. Mijn zus geef ik genoeg geld om haar gehele huis af te betalen en al mijn vrienden krijgen een console die ze NOG NIET hebben. Uiteindelijk zou ik voor mijn meisje een leuk appartementje zoeken zodat wij ons eigen plekje hebben. (totale schade: €500.000)

Natuurlijk zou ik voor familie en verdere vrienden ook wel wat terugdoen maar om mijn blog nou daar mee te vullen dan kan ik nog wel even doorgaan.

Na deze dingen zou ik nog wat leuke dingen voor mijzelf kopen zoals een paar duizend euro aan kleren. een boekenkast vol DVD's. Elke game console die er bestaat + alle dikke spellen. (Schade: €30.000)

Vervolgens zou ik nog een bedrag van €460.000 euro overmaken op rekeningen van goede doelen om precies 1 Miljoen euro uit te hebben gegeven in de eerste week.

De rest van het geld zou gelijk naar mijn bankrekening gaan om de rest van mijn leven lekker te kunnen genieten van de €745 euro die ik PER DAG aan rente krijg. Misschien niet de meest creatieve oplossing om 27.500.000 te winnen maar op deze manier blijf je wel je hele leven rijk.

Dus nogmaals de vraag! Wat zou jij doen met al dat geld?

1 opmerking:

  1. Ik zou ongeveer hetzelfde doen als jij! In ieder geval vrienden/familie blij maken, ik heb wat vrienden die in de schulden zitten die help ik er het liefst meteen uit. &Verder zou ik van de rente gaan leven :) &Heel veel schenken aan het DierenAsiel in Breda.

    BeantwoordenVerwijderen